2014. június 5., csütörtök

1.rész .

Reggel felkeltem és gondolkoztam,hogy milyen nap van .Előszedem a naptáram és látom
 szeptember 3. Hétfő.Ekkor jutott eszembe,hogy ma suli van. Nah de mennyi az idő? A kérdésemre hamar választ kaptam:7:30 volt.
Akkor van 15 percem elkészülni és egyben berobogni a suliba.Nagyszerű.
Gyorsan felkaptam a csillagmintás nadrágom meg egy felsőt és siettem a suliba.
gyorsan csatolok nektek egy régebbi képet róla...ohh itt még olyan hosszú volt a hajam .


Kb. 7:55 re bent voltam.
Siettem fel a lépcsőm és megláttam Bellát.
-Ohh szia...majdnem elkéstem.-ziháltam.
-Szia gyere a terembe...amúgy miért nem vagy ünneplőben ?-kérdezte.
-Ohh basszus elfelejtettem...szerinted nagy gáz?
-Hallod...én nem tudom....max egy ofit..kapsz érte.-nyugtatni akart.
-Hát okés.

Felmentünk a terem elé és meg kellet nézni egy nagyon béna műsort.
Vége lett. Bementünk a terembe és leültem a középső padsor 4.-dik padjába.

-Kiss Jessica maga nem tudta,hogy ünneplőbe kell jönni szeptember első tanítási napján?-kezdte.
-De...tudom..csak-kerestem kifogásokat-Nem szólt az ébresztőm ...és nem volt..időm ...kivasalni az inget.-megvolt a válasz.
-Legközelebb jöjjön el kivasalatlanba minthogy így!-mutogatott.
-rendben.
Leültem.
-Hallod ezt nagyon megúsztad Jess.-mondta Bella.
-Ja nagy mákom volt .
-Meddig leszünk suliban ?
-12-kor go haza.
-Át jössz majd?-kérdeztem.
-Nem hiszem megyek Davvel egy kisebb koncertre.-mesélte.
-És lesz valami?-célozgattam.
-Kitudja mit hoz még a sors.


Pár óra múlva hazaértem és megszólalt a telóm egy ismeretlen szám.
-Haló..
-Szia Jess..lenne kedved eljönni velünk egy kisebb bográcsozásra?-hallottam hogy Chris az.örültem a hangjának.
-Kik jönnek még?
-Asszem Márton,Bence Ádi,Dénes meg Anna meg talán te meg még két sulin kívüli haverom meg az ő csajaik.
-Oksa megyek mikor lesz ? -izgatott vagyok de nem akartam,hogy lehessen hallani a hangomon.
-Akkor majd tali.-és letette.

Az ágyra fuppantam és néztem a plafont.
Végre lesz egy esélyem,hogy sulin kívül is találkozzak Chrissel.

Este 7 körül mondtam anyáéknak,hogy elmegyek bográcsozni az osztálytársaimhoz.
Elengedtek.

Megérkeztem Mártonékhoz.
Bementem a kapun.Láttam,hogy már nagyban fő a cucc és így meg kerestem a többieket.
-Szisztook-köszöntem.
-Ahhh szia Jess-köszönt Ádi.
-Szia Jess.-kezdte Anna.-Már azt hittem egyedül leszek lány.Gáz lett volna.
Anna magarázott tovább de én csak Christ néztem.
-Hallod menj oda hozzá!
-Öhhm..tessék?
-Mondom menj oda hozzá.-mosolygott Anna.
Megjöttek a többiek.
-Szia Chris.
-Ohh..szia Jess .látom eljöttél...örülök.-mosolygott rám azzal a cuki pofijával.
-Ja eddig jó a buli.De hiányzik még valaki.
-Ki?
-Belláék.Úgy tudom koncertre mentek.
-Dave és Bella?
-Ja. Annyira összillenek.-kicsit zavarban voltam de jött a felmentő sereg "A MEN " kitalálta,hogy játszunk felesz vagy merszet mindenki belemet.
Elkezdte Ádi pörgetni és Annára ment.
-Nah Anna felelsz vagy mersz?
-Öhmm..felelek.
-Akkor kihívlak,hogy merjél.Csókold meg a melletted jobbra ülőt.Hát még szép hogy Bence volt az.
Megtette.Közben mindenki "huuzott."

Most Anna pörget . 
Chrisre ment .
-Akkor adj egy puszit a rajtam kívül ittlévő női személy arcára.
És megtette.
Áhhh....Pillangók mindenhol...Szerintem elpirultam és ezt tuti látták a többiek áhh nem kellet volna..

És ez így ment tovább .
A végére volt 14 puszim 6 ölelésem és egy kéz fogásom pasisan nah jó az utóbbi elég vicces volt.

Épp indultam hazafelé amikor valaki szólt a hátam mögül.
-Hé...Jess....várj..megyek veled.!-Márton volt az.
-Ohh..hát okés gyere...amúgy mizu?Hogy hogy velem tartasz?Nem is erre laksz.
-Áhh..beszélnem kell veld egy fontos ügyben..
-Így már más.És mi az a dolog amit meg akarsz tudni?
-Hát megbíztak,hogy tudakoljam meg hogy neked ki tetszik vagy van e valaki a képben jelenleg.


Ez a kérdés úgy meglepett.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése