2014. június 23., hétfő

7.Rész:

A mai nap azt hittem,hogy felrobbanok,de kezdem az elején.
Első óra fizika .röpdoga .
Olyan egyes lesz! De nem ezért vagyok mérges.
Az új osztálytársunk miatt vagyok ki. Péti Letícia.
Igen ő Chris barátnője.
A mai nap nem bírtam elviselni már ,hogy annyira nyalja falja Christ.
De kibírtam,mert nem akartam cirkuszt.
Kb. egy hónap múlva Leti egy beképzelt dög lett.Mindenkit lenéz meg mindenkinek beszólogat.
Az őszi szünet előtti napon muszáj volt belém kötnie.
-Áhh menj arrébb te cégér.-nyafogta.
-Chh..szánalmas vagy !!
-Jaj ne nyomiskodjál itt ,húzz el a picsába,amúgy is nem tudom,hogy Máté mit szerethet benned,egyszerűen ronda vagy!!
-Lehet,hogy nem vagyok szép,mint egyesek de legalább én még szűz vagyok!-vágtam vissza mindenki előtt.
A tömeg tapsviharban tört ki,és erre beszaladt a wc-be Kelly meg Tami sietett utána mint valami lábtörlők.
Időközben Kriszta megváltozott nagyon jóban lettünk és ő passzolta a kamu barátnőket.
Amúgy meg Letiről csak annyit ,hogy agyon csalja Christ mindenféle pasival...és még ő nem kurva ?
Az egész suli tud róla de senki nem szól mert mindenki fél Letitől.
Ezeket a gondolataimat Márton zavarta meg.
-Hahóó...föld Jessnek!-röhögött.
-Itt vagyok!-mondtam mosolyogva.
-Holnap nálunk jelmezes buli jösz?
-Naná!
-Bulifeltétel:
            -Hozz kísérőt!
            -Jelmezben!
-Okés ..
Vasárnap a buli igyekeznem kellene az ötlettel,hogy minek öltözöm.
Halottmenyasszony ugrott be az ötlet.Mátét rábeszélem,hogy jöjjön  el velem.
Vasárnap 6-kor lekezdtem csinálni a sminkem,meg össze mű véreztem mindent..Nagyon jól sikerült szerintem.
Máté megérkezett nagyon megijedtem tőle.

-Juj a frászt hoztad rám!
-Te is !Nagyon nagy a ruhád!!
-Köszönöm!Induljunk.
-Amúgy gyönyörű vagy!
-Persze...persze.
-De komolyan..-és megölelt.
Megérkeztünk.
-Halott menyasszony és zombi?-kérdezte Márton.
-Ja.-mosolyogtunk.
-Te meg agyzabáló zombi?
-Honnan tudod?
-Sok hülye filmet nézem...
-Gondolom-ölelte át a vállam,de Máté közebe szólt.
-Hey,,ő az enyém...!
-Nyugi zombi csak barátok vagyunk.
Megcsókoltam Mátét had bízzon bennem,hogy Mártonnal nem lesz semmi galiba.
Chris meg Leti megérkezett és láttam,hogy Leti is halott menyasszony.
Lopja az ötletem...
Mindenki kapott egy maszkot..és felkellet venni.
-Mindenki menjen a párjához és csókolja meg.
Chris elkapta a kezem és megcsókolt.
A gyomromba apró lepkék lehettek kb így:


Fantasztikus volt a csókja..azt hittem,hogy elolvadok.
Lehet,hogy Chris azt hiszi,hogy Leti vagyok?Tuti,hogy azt hiszi...
Miután ajkaink szétváltak,én elszaladtam.
Gyorsan megöleltem Mátét és a fülébe súgtam:
-Szeretlek!
-Én is-és megcsókolt.
Kb 2 óra múlva hallottam,hogy Leti veszekszik Chrissel.
-Hány fiúval csaltál meg ?-kérdezte,mérgesen Chris.
-Chhh.
-Válaszolj-kiabált.
-Jaj ha annyira tudni akarod akkor 4-el és minddel jó volt!
-Büdös ribanc!-Chris mérgesen hazament.
Annyira utána mentem volna ,de nem tehettem,mivel Máté félre értette volna a helyzetet.
A buli vége fele hazaindultunk.
Máté hazakísért nyomott egy puszit az arcomra és elment.
Lefeküdtem az ágyba de nem bírtam aludni.
Kimászta az ágyból és leültem a földre.

Elkezdtem gondolkozi azon.hogy el kellene mennem Chrishez. Gyorsan cselekedtem.
Kimásztam az ablakon és majdnem megint kitörtem a nyakam..
Szaladtam az utcán és megérkeztem Chriséknél..Írtam neki egy sms-t ,hogy jöjjön ki.
-Jess te mit keresel itt?-kérdezte megdöbbenten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése