2014. június 23., hétfő

6.Rész

Hát persze,hogy Chris volt.Ezt az egészet nem tudtam felfogni és akaratlanul elrohantam.
Kiabáltak utánam de nem érdekelt.
Előszedtem a telómat és tárcsáztam.
-Hol vagy?Szükségem van rád?
-Mi a baj? Hol vagy? Egy perc és megyek.-mondta Máté.
-Deszkapálya.
-Sietek.
Mikor megláttam Mátét sírva a nyakába ugrottam.Csak öleltem,és nem engedtem el.
-Mi a baj?-aggódott.
-Az egyik barátnőm de nem nagy dolog.Hiányoztál.
-Megijesztettél.
-Sajnálom-néztem a földet.
Máté az államhoz nyúlt és felemelte .
-Te is nekem-és egy puszit nyomott a számra.
Leültünk nézni a naplementét,és rágyújtottunk.
Én Máté ölében kötöttem ki.
(Nem tudom miért de kicsit úgy veszem észre,hogy kezd barnulni a hajam)
Közben rájöttem,hogy kezdem újra megszokni a cigit.
Este 8 fele hazaindultunk olyan romantikus volt .
A házunknál elengedte a kezemet és közelebb húzott magához belenézett mélyen a szemembe aztán a számra és ismét a szemembe és lassan megcsókolt.
Éreztem,hogy valami nincs rendjén valami mozgott a hasamban ami eddig még soha.
A csókja valami fantasztikus volt.
Megöleltük egymást és elköszöntem és bementem a házba felmentem a szobámba és felnéztem twitterre.
@Jess-07: Mi volt ez ?? Bajod?? S.O.S
Mikor elolvastam Leti twittjét fogalmam sem volt ,hogy most mit találok ki .Nem mondhattam el neki,hogy én teljesen bele vagyok esve a pasijába .
kb. 10 perc múlva válaszoltam.
@Letiio:Bocsi csak a nagyimnak ma volt a szülinapja és nem hagyhattam ki #megigértem neki
@Jess-07:Semmi baj :)
Legalább egy ügy elintézve .
Kinéztem az ablakomon és gondolkozni kezdtem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése