2014. június 17., kedd

5.Rész:

Végre hétvége...
Gondoltam ma kitakarítom a szobámat ,de nem nagyon jött össze ...
Úgy kezdődött,hogy valaki csengetett....úgy rohantam le a lépcsőn,hogy a végén majdnem,béka üzemmódba váltottam..de szerencsére van korlát!
Kinyitottam az ajtót és Kriszta volt kisírt szemekkel.
 -Gye..gye...gyere be!-dadogtam.
Lassan bevánszorgott.
-Te,hogy hogy itt,és mi történt?-sokkoltam le.
-Mi..mi...Miki-dadogta,miközben a sírás,kerülgette.
-Mesélj,mert semmit nem tudok.!
-Miki egy főiskolás pasi...akivel összeakartam jönni...de ő csak úgy lepattintott,mivel nem vagyok elég érett.
Ez a mondat után kb. egy ötperces sírástömeget művelt le !
-Kriszta,kérlek,hagyd abba!
-De miért tette ezt?Én szeretem!
-Ádival mi lesz?-rökönyödtem le.
-Ő csak azért kellet,hogy ne legyek egyedül,vagyis,hogy ne higgye mindenki azt,hogy szánalomból nincs pasim.
-Hát jól kihasználtad!-csúszott ki a mondat a számon.
-És semmit nem is jelentett neked?
-Hát mikor megcsókolt ,ici-pici pillangók repdestek a pocimban!
-És szakítottatok?
-Még nem...
-Szerintem,nem kellene...belül..te szerelmes vagy belé..de te ezt nem tudod igazán...
-Miért hozzám jöttél?
-Mert Kelly,és Tami csak azért lógnak velem mert népszerű vagyok,amúgy..is holnap az egész suliban ez lenne a téma...és ezt nem szeretném..
-Számíthatsz..rám..de ne hidd ,hogy hamar puszi pajtásak leszünk.
-Jess..én nem is tudom,hogy mondjam...de nagyon köszönöm ezt..az egészet..
-Nincs mit...
Váratlan fordulat következett... Kriszta megölelt.


De a szép pillanatnak.hamar vége lett..mert feltett egy húzós kérdést..
-Akkor te most Mátéval jársz?
-Hát..izé..az van,hogy még..én sem tudom.
-Egy másik fiú is van a képben mi?
-Hát..izé...
-Tudtam..
-Chris.?
Köhintettem
-Tudtam.-mosolyodott el.-Nyugi nem szólok senkinek.
-Köszönöm.
Kriszta hazament a történtek után. 
Unatkoztam estefelé,és felmentem,facebookra hátha van valami jó.
1 értesítés
Kriszta megjelölt a bejegyzésében:
          Kriszta Békési
                     Köszönöm Jess ! 
A bejegyzésén 35 like volt .
Én csak kommenteltem..két szívet és kész...
A facebook letudva jöhet a skype.
Egy ablak ugrott be IKGSTOL videóhívást kezdeményez.
Elfogadtam..és hát LEti volt az.
Ált. suliban a legjobb barátnők voltunk...
-Sziaaa-köszönt.
-Szia.réhg beszéltünk kb. 3 éve de akkor is Szegeden..
-Akkor még ide jártál suliba.És képzeld,holnap megyek Pestre a barátomhoz,gondoltam meglátogatlak..holnap hősök tere?
-Rendben...Szia..bocsi de mennem kell.
Letícia egy kedves lány aki mindig megértet és sosem bántott meg..
Kb. így néz ki:


Egy vadóc csaj kíváncsi vagyok,hogy ki a pasija ezért holnap tuti ott leszek .
Elmentem.
-Sziaaa-ölelt meg.
-Szia..a pasi merre van ?-kérdezősködtem.
-Nézd csak ott jön!
Mikor megfordultam azt hittem,hogy megáll a szívem.
Na..ne!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése