2014. június 29., vasárnap

9.Rész:

A szünet utolsó napján unottan pakoltam a táskámba és a két fiún gondolkoztam.Nem tudom,hogy melyik az igazi?? Gondoltam várok egy kicsit hátha történik valami,és tudok dönteni ezáltal.
2 héttel később.Kezdem az elején.
Mikor betoppantam a suliba rögtön egy civakodás közepébe toppantam..Máté volt meg valami fiú..nem ismertem...
-Mindenki tudja,hogy csak ki fogod használni!Neked csak arra kell!-kiabálta a fiú Máténak.
-Döntsön majd Jess!-mondta Máté.
-Kérlek hagyjátok abba!-mondtam.
A fiú szavai elgondolkoztattak lehet,hogy igaza van...de Máté mindig rendes volt velem...szerintem hazudik.
Máté odajött és átkarolta a vállam.Aztán megcsókolt.
És ezt kérdezte:
-Hiszel neki?
-Nem.
-Köszönöm.-mondta és nyomott egy puszit a számra.
-Ma átjössz?-tette fel a bűvős kérdést,de én mit sem selytve belementem.
-Akkor 5-kor.
Átmentem.A ház üresnek látszott kopogtam.
-Szia Cica!-köszönt és közben letapizott .
-Szi..Szia?-mondtam furán.
Megfogta a kezemet és behúzott a házba.
-Ülj le!-mondta.
-Tudod mi ez?-kérdezte.Közben mutatott egy óvszerre.
Én csak a fejemre csaptam.
-Akkor használjuk?.-kérdezte közben perverzen mosolygott rám.
-Igaza volt annak a fiúnak neked csak arra kellek..Tudod mit? Utállak-kiabáltam.
Elakartam menni de visszarántott és majdnem megtette.
De két fiú megjelent és az egyik megszólalt.
-Engedd el és téged békén hagyunk-mondta.
Amúgy nem láttam semmit a fiúkból mert a sapka és a süsü is a fejükbe volt húzva rendesen.
-Azt hiszed,hogy megijedek tőletek!Tévedsz hapsikám!-mondta.
Az egyik fiú közelebb ment és bevert egyet Máténak aki a földre rogyott,a másik meg
 elkapta a kezemet és gyorsan elvittek a helyszínről.
-Hallod megmondanád mi a francot keresel te itt?Azt akarod hogy megerőszakoljon,?
Én nem szóltam semmit csak lehajtottam a fejemet és sétáltam a friss hóban.

-Amúgy elmondanátok,hogy kik vagytok?
-C(Cé)-mondta az a fiú aki megfogta a kezemet.
-És te ?
-R-mondta.ismerős volt a hangja.
-Úristen ezek a nevek!
-Álcanevek!
-Áhh értem..
-Legközelebb ne járj erre és Mátét is kerüld.-mondta C.
-Amúgy köszönöm a segítséget!-mondtam.-egyedül nem ment volna-szedtem össze a szavaimat...
-Vigyázz magadra !-köszönt el C. és R.
Amúgy egész úton azon gondolkoztam,hogy kik lehetnek ezek a fiúk és miért segítenek esteleg ismerem őket??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése