2014. június 28., szombat

8.Rész:

-Leti miatt jöttem...-magyaráztam.
-undorodom tőle egy nagy ribanc!.kelt ki magából.-Amúgy nem akarsz bejönni?
-Nem akarok zavarni.
-Akkor menjünk a kertbe ott nyugis.
-Rendben.
Kisétáltunk a kertbe .Eszméletlen volt.
-Mond cs pontosan miért is jöttél?-tért a lényegre.
-Hát tudod izé...lelkiismeret furdalásom van...
-És miért?-mosolygott.
-Hát tudod...én tudtam...Letiről...csak nem mertem szólni...mert tudod..izé...nagy hatalma van...és beparáztam.-valottam be neki.-Pedig általánosban rendes volt!
-Micsoda?Ti egy suliba jártatok?
-Ja,és egy osztályba és képzeld legjobb barátnők voltunk...de mára vége lett!
-Én még mindig le vagyok fagyva...
Elmosolyodtam.
-Jess!
-Igen?
-Köszönöm.
És ekkor megölelt.A pici pillangók most is életre kelltek.
-De visszatérve Letire...én hülye meg még bele is szerettem!
-Tudom!-köptem el magam.
-Honnan?-és egy gyors mosoly futott át az arcán.
-Hát izé...tudod..gondoltam.!-nem árulhattam el neki,hogy én voltam az akit a bulin megcsókolt,és azt mondta nekem,hogy szeret!
Továbbra is mosolygott.
-ÉS meddig bírtátok?
-2-hónap.
-Chhh.
-Miaz?
-Azt hittem,hogy kevesebb....Leti nagyon egy tudod mi ő nem nagyon tud megállni egy pasinál.
-Igen tapasztalat-Felröhögtünk.
-És te minek öltöztél?-kérdeztem.
-Zombi.-Te?
-Hát én halott menyasszony voltam.
-Zsír..Leti is..
-Igen láttam..
-Te kivel jöttél?
-Mátéval.
-Pasid?
-Mondhatjuk...
-Értem..
-Valamit kérsz inni?
-Ja ...valamit hozhatsz.
Kaptam egy fincsi gyümi levet...
-Köszönöm.
Csak egy mosollyal ajándékozott meg...
Végig dumáltunk egy csomó mindent és csak az szakított félbe minket,hogy Chriséknél beindult a locsolórendszer hajnal 3-kor.
Gyorsan felpattantunk és közelebb mentünk egymáshoz.
 -Hogy kell kikapcsolni ezt az izét?-kérdezte.
-Fogalmam sincs.
-Fázol?
-Nem.-mondtam....de ő látta,hogy igen ezért levette a  pulcsiját és nekem adta..
Ez egy otthoni kép a pulcsiról...de inkább folytatom a sztorit.

-Köszönöm.
 Chris megfogta a kezemet és közelebb húzott magához...és újra megtörtént...megcsókolt...

-Nem lett volna szabad..sajnálom...hazakísérjelek?
-Nembaj...-válaszoltam..-és megköszönném.
Boldogan huppantam az ágyamba..de rájöttem,hogy nem kellene boldognak lennem..mert Chris lehet,hogy érez irántam valamit....De én Mátéval járok...
Egész este ezen agyaltam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése