2014. június 7., szombat

2.rész.

-Hát te ezt,honnan szedted ?Vagy ki mondta neked ezt az egészet ?
-Mindegy az!-mosolygott.
-Hát de nem,mondom szerintem elég ha még egyenlőre megtartom magamnak.
-Hát jó te tudod.
Lassan elérkeztünk a házunk felé,épp elköszöntem volna mikor megfogta a kezem  és mondott valamit amit én  nem bírtam szó nélkül hagyni.
-Szeretlek!
Én csak néztem rá bambán,és nem tudtam,hogy most akkor mit csináljak.
-Öhhm....izé...nemtudom...hogy mit ...mondhatnék..
-Tudom,hogy ez most téged váratlanul ért ,még hamarabb el akartam mondani,de nem tudtam,hogyan kellene,amúgy meg én mondtam Chriséknek ,hogy te is gyere hátha összejövünk.
-És ez kb. mióta tart?
-Tavalyi osztálykirándulás után rájöttem erre.
-Hát  Márton  nem tudom,hogy most neked mit mondjak..de én nem akarlak megbántani de a szívem foglalt valaki belefúrta magát csak ő még nem tud róla. 
-Ugye Chris az ?
Én csak lehajtottam a fejemet.
-Nyugi nem szólok neki róla egy szót sem.-válaszolt.
-Köszönöm.De ugye barátok azért maradunk?-kezdtem vidáman.
-Persze!-végre ő is mosolygott-Holnap a fiúkkal azt tervezzük,hogy elmegyünk a vidámparkba valahogyan véletlen jöhetnél te is ...tudod ,hogy gondoltam-kacsintott.
-Szerintem elmegyek Bellával.És még egyszer köszönöm,és sajnálom,hogy nem jött össze.
-Semmi baj.Akkor holnap.
Adtam neki két puszit elköszönés képpen és már be is mentem a házba.
Gyorsan felosontam a lépcsőn csendben,és bezárkóztam a fürdőbe,ezt a mai napot teljesen átgondoltam ,és viccesnek találtam.
Fél 1 volt és mentem lefeküdni.
Már hatkor felkeltem,és elkészültem.
Erről egy fotót:
Elindultam suliba.
Mikor megérkeztem valami nagy sor volt a termünk előtt.
-Mi ez itt ?-kérdeztem.
-A fiúk tabletes és telós kütyüket árulnak.-jött a válasz Bellától.
-Áhhh értem...És mi volt tegnap?
-Elmentünk a koncertre feljött a színpadra a gitáros és elkezdett egy számot játszani és egyszerre kiáltottuk Davvel. "Ez akedvenc részem" és ezután megfogtam a kezem és együtt ugráltunk,utánna meg kb  a negyedik számnál megcsókolt.
-És te vissza csókoltál?
-Ahham.Nagyon jó volt a tegnap este.És neked ?
-Jó volt átmentem Mártonékhoz és buli volt.
-Semmi komoly?
-Dehogy is.

Gondoltam nem  mondom el az egész ügyet a legjobb barátnőnek se szerintem Márton is  tartotta volna korrektnek mivel ő sem szól Chrisnek.

Vége lett a sulinak.Gondoltam beszélek Bellával nem e megyünk el a vidámparkba.
-Eljössz?-kérdeztem.
-Nah jó de csak miattad.
-Ezaz szupii .

A vidámpark bejáratánál "véletlen" összetalálkoztunk a fiúkkal.
-Ti is erre?-kérdezte tőlük Bella és közben nyomott egy puszit Dave arcára.
-Ja gondoltuk kicsit kijövünk.
-Én ülök bele elsőnek a vonatba!-jelentette ki Márton.
-Még pedig tuti ,hogy az enyém lesz.-válaszolt Chris.
És beleültek a koszos ócska vonatba.
Ez volt az a rozoga:



Felültünk a hullámvasútra.
Majdnem kidobtam a taccsot.
De gyönyörű helyen mentünk végig.
Itt a kép:
H
Este 8-ra hazaértem és levágódtam a tv elé és azon gondolkoztam,hogy ez a mai nap mennyire izgi volt és Mártonon nem is láttam,hogy valami baj lenne,tök természetes volt mint mindig.
Mikor vége lett  a kedvenc filmemnek akkor bedobtam a szunyát lusta voltam fölmenni a szobámba ezért elaludtam a kanapén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése