2014. június 9., hétfő

3.Rész.

Hát igen megint reggel.Szerda vagyis suli.
Éjszaka elég kényelmetlenül aludtam,hisz nem az ágyamban voltam.
Tanulság:legközelebb aludj az ágyadban.
Elindultam.
Felvettem a táskám és mentem..
Útközben megláttam Bellát és Davet kézen fogva sétálni az úton és hátulról megijesztettem őket.



-Sziasztook.-karoltam bele Bellába.
-Ohh szia.-mondták tök egyszerre.
Egész utat végigbeszéltük és bementünk a terembe.
Engem pont eltalált egy vízibomba,úgyhogy csurom vizes lettem.
-A kur.....-kezdtem.
-Ki ne mond.-állított le Bella.
Vettem egy nagy levegőt és tovább mentem..
Becsengettek.
Leültem,és egy galacsin talált el.
Egy szöveg volt rajta.
idézem:
"ma este tali?"
Mikor elolvastam azon gondolkoztam vajon ki küldhette ?
Egy álmom vált volna valóra ha Chris küldte volna hát, de nem ő volt hanem Bella.
Kicsengettek
-Mi lesz ma este?
-Ja igen mondták a fiúk,hogy szóljak neked is elvileg valami nagy szívatást kitaláltak Krisztáék ellen.
-Az buli lesz tuti,hogy megyek.
A suli lassan,de eltelt.
Kb.este 9 lehetett mikor valaki integetett a fáról hát persze,hogy Márton volt !
-Nyisd ki!
Ki nyitottam az erkélyajtót,és kimentem.
-Akkor jössz.?-kérdezték.
-Ja megyek.De innen,hogy másszak le ?
-Ugorj elkapunk.-mondta Dave.Hát próbáltam leugrani,de valahogyan a leestem volna ha Chris el nem kap.
olyan cuki volt ez az egész pillanat.
Csak,hogy ez az egész nem történt meg mert Chris épp telefonált.
Vagyis leestem.
A többiek meg jót röhögtek.
-Amúgy ma nem Jess szívatós nap van hanem Kriszta szívatós nem ?
-Kettőt egy csapásra.-mondta Bence.
Márton közbe lepacsizott vele.
Chris is visszaért a telefonálásból.
Elindultunk.
-Vigyázzatok most épp a csillám övezetben járunk!-kezdte Márton.
Ezen még én is felröhögtem.
-Itt vagyunk mondta.-Gábor.
-Hát te ezt honnan tudod?-kérdeztem.
-Mivel ki van írva,hogy Békési.a postaládára.-magyarázta.
-Jé tényleg.
-Jess te tényleg szőke vagy !! -kezdte Márton.
-Nah nekem ne kezd!-oltottam le.
-De mit csinálunk?-kérdeztem.
-Hát elvileg nincs itthon mert pizsipartit tartanak és gondoltuk,hogy valami műfika reggelre a kertben vagy valami ragadós csúszódós dolog.
Mindent tele mű véreztünk.
Hazamentünk.Elaludtam
Reggel csütörtök volt.
Siettem suliba mint a többiek mert kíváncsiak voltunk.
-Kriszta odament a szekrényéhez és kinyitotta .
És tiszta Lila meg vörös valami nyálka terítette be.
-És ezt,hogy?- kérdeztem Kristóftól.
-Márton.
-Így már értem.
Kriszta kiborult.
-Ki ez az elmebeteg barom aki ilyen tréfákat csinál velem nagyon megszívja az a köcsög!-kezdte.
Pechünkre az igazgató pont akko sétált el és meghallotta Kriszta "szép" beszédét és elvitte az irodájába elbeszélgetésre.
Mi szakadtunk a röhögéstől.
Első óra infó naná,hogy mindeneki posztolta. 

Elvileg egy ofival megúszta.
Suli után mentem haza dög meleg volt pedig szeptember 4.-dike van ember!
Hát úgy látszik a nyár elhúzódik.
Meguntam magam és elkezdtem rajzolgatni.
Hát igen az egyetlen tárgy ami hibátlanul megy bezzeg a matek.Inkább meg sem szólalok.
Elkezdtem rajzolgatni.
Végül ez lett belőle:

Hát igen ez elvileg én meg Bella lennénk.
Én a jobb oldali Bella meg a másik.
Unalmamba ránéztem az órámra. 
Negyed 11 gondoltam lefekszem mert hát megint suli.
De végre holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése