2014. június 5., csütörtök

Mindenkiről egy kicsit.

16.éves vagyok most vagyok 10.A-s és úgy gondoltam a gimis életemet megosztom veletek.


Hát itt az osztályom ami 17 emberből áll bár egyeseket nem nevezhetnék annak.

Úgy gondoltam,hogy mindenkit bemutatok egy két mondatban és fűzök hozzájuk egy képet.





1.Antai Ádám :(Ádi)

Én átlagos fiúnak nevezném de van egy ki állhatatlan barátnője aki Kriszta de erről később.
Ádám jó fej ,ás kedvesnek tűnik de már 1 éve osztálytársak vagyunk de nem sokat beszéltünk még.

2.Békési Kriszta: (kriszta)




Hát igen ő lenne az a kiállhatatlan lány. A profilképén is egy "méregdrága Schannel" van rajta.
Állandóan azzal dicsekszik,hogy ő mindenhova bejut mert az anyja valami sztárnak a rendezője.
Rosszul vagyok ettől a csajtól.

3:Cillas Rome: (Rome)

Ő a olasz cserediák.nehezen beszéli a magyart de angolul nagyon jól tud.
Kedves ,fiú nekünk az idegen nyelvünk az olasz és így szokott nekem segíteni mikor elakadok hála neki.


4.Dudás Christofer :(Cris)



Hát igen ő az osztály szépfiúja. Minden lány álma egyben az enyém is de pszt...



5:Esztergályos Kelly:(Kelly,Kell)



Hát ő a másik lány a háromból aki a beképzelt cicababákhoz tartozik.



6.Füge Bence:(Bence)





Öhmmm...igen ő Bence  a lányok másik kedvence de ő most foglalt Annával jár.



7.Hajós Donatella : (Dona)



Hát ő lenne az osztály fura csaja...senkivel nem beszél..és néha csak úgy elalszik az órán.


8:Kiss Jessica : (Jessica,Jess)

Hát ez lennék én nem nagy szám...de ez vagyok én.


9.Limbergi Márton : (A MEN)


Az osztály úgymond "nemnormálisa". 

10.Melitai Kristóf: (Kristóf)



Ő az osztály legjobb tanulója ....nem tudom,hogyan csinálja...de még gyúrni is van ideje...grat neki.

11.Mánri Bella: (Bella,Bell)



Ő ilyen swag...yolo csaj...de az egyik legjobb barátnőm az osztályban.

12:Orsós Dávid: (Dave)



Hát ő is olyan mint Bella..Nem értem miért nem jöttek még össze ??

13:Priste Gabriella (Gaby)




Hát igen ő az a csaj aki már másodszorra 10.-es és ez látszik rajta.Szerintem jövőre marad ugyanezen a szinten.


14.Rillai Tamara:


Ő a hárpia csoport harmadik tagja..."ohhh a cipőm sáorlett ...valaki törölje le mert ...mert sikíííííítoooook".
Egyik alakítása Xd.




15.Simai Dénes:

Okos..és helyes minden lány álma ő lenne,de ő inkább tanul mert sokra akarja vinni az életben.



16.Tóth Gábor:



Már csak az éven van itt jövőre megy ki Amerikába a családjával és a barátnőjével.



17.Vásári Anna:


Ő is a barátnőm...de nem annyira mint Bella.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése